2011-08-28
 12:39:39

Köket



 

 

Köket.



diana

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud så fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

längtar efter att få äta en romantiskt middag för 2 där ;)


Frida

r u 4 real?! shit va fint! :) hoppas det har gått bra för dig!! glöm inte bort mig, för man vet aldrig när jag står och knackar på din dörr ;)


Sara

Diana:

hihi men absolut ;)! det får bli snart hörre du, saknar dig nå oerhört!!<3



Frida:

Taaack Fridis :D !!Det har gått jätte bra, känner mig riktigt hemmastadd!

haha dig glömmer jag inte x) komsi komsi~ min dörr står alltid öppen ; )


Moe

SENT MEN ÄNDÅ

Fan vad fint det ser ut! Inte riktigt okej, kan du verkligen kalla dig för student när du bor sådär osunkigt!?

SAKNAREEEJ. SNART KÖM JAG NER.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: