2011-06-04
 20:59:13

Party in the usa

Vår kära hyresgäst här ovanför verkar tro att jag gillar Miley cyrus lika mycket som honom eftersom han spelar det extra högt så att jag också ska få höra lite, Tack jag uppskattar den vänliga gesten!
Ville bara ladda upp en skiss jag gjorde för ett par månader sen!

skiss



Också har jag hittat en skola till som jag vill söka till, och sista ansökningsdagen var den 30:de juni ! känns som ett mirakel ! men det innebär att jag måste rita "Två serier i valfri omfattning" ...så fort jag läste det så fick jag blackout, har ingen aaaning om vad fan ja ska göra ! rotade igenom mina kludd bilder, hittade bilden nedan och tänkt...why the hell not? så ja dom kommer vara med på ett hörn, mer vet jag inte!


*deeerps*
sagan om dom två lengräddade kaninerna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: