2011-11-07
 14:03:59

Halloween

MIN UTKLÄDNAD VAR RAMONA FLOWERS!! ( Serie-versionen )

JAG ÄLSKAR HALLOWEEN!
När jag skaffar familj så ska Halloween va en större högtid än julafton! jag ska gå fullt ut, American-style! med gravstenar på gården och skelett i träden, sen får barnen stanna hemma medans jag är ute och nallar godis!

http://www.youtube.com/watch?v=ct3KnfalfEI
sneaky mom

I år var jag Ramona Flowers från Scott Pilgrim serierna, Linserna satt perfekt och peruken var underbar ;> sen om jag blev jag lat när det kom till kläderna ska vi inte tala om hehe! Blev glad att endel kunde peka ut vem jag var iaf! Lyckad kväll förutom att skorna tog kål på mig och Kalle fick bära mig till MAX!




Kalle och Rebecka :)

 

 

Sara och Torgny ;>

Assasin Oscar !! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: