2011-11-14
 22:48:16

Mjaou (• ε •)



HEJ ALLA! VAR VÄNLIG LÄMNA ERA KATTER I POSTFACKET PÅ GLACIÄRVÄGEN!
Tack på förhand, puss ♥




Verkar som jag helt obefogat råkat starta mig ett katthem, eller kanske är det mer ett katt-hak där alla coola katter hänger, hur som helst så verkar ryktet sprida sig och katterna står på kö för att få komma in på Club Mi Casa!  det började i fredags då jag skulle vara kattvakt åt puddingen här nedan, men innan jag fick chansen att träffa henne så smög sig grannens katt in i lägenheten och tyckte att han skulle ha party under min säng, efter att ja vänligt men bestämt chasat ut skrället så kommer Adam förbi med Luna ♥‿♥

 

hihihi världens sötast kissemiss, som jag fick behålla hela helgen! och inte nog med det, dagen efter att ja lämnat tillbaka Luna så stöter jag på världens biffigast och gayigast ( han hade en röd scarf på sig,kom igen) katt i trappuppgången! jag hade händerna fulla med tvätt så jag kunde inte hindra honom när han marscherade in i lägenheten, tror inte jag kunnat stoppat honom endå, han va fucking katt hulken!!

 


Men till saken, det jag vill få fram av det här inlägget är att jag för tillfällt är en levande katt-magnet, så försök inte ens gömma era katter, få de överstökat och lägg dom i mitt postfack istället så tar jag hand om dom!

i love them kitties



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: