2012-03-19
 20:09:47

Dags att utvecklas


FUUUUUU!!!
"Bilder jag aldrig kommer blir klar med! tror jag.."


Problemet jag har är att jag ledsnar så otroligt fort på bilder, Vilket resulterar i att jag har en massa ofärdiga projekt liggande på datorn! Här är några som aldrig blev färdiga och som jag ärligt talat inte vet vad ja ska göra av! Jag har ju lagt ned tid på dom så det är inget jag vill slänga men det är ju inget jag vill visa upp heller, så jag lägger dom här i bloggens trygga famn!




 






 

 

Från min Durarara period jag hade i maj förra sommarn

(och som jag troligtvis kommer få igen om det bara kunde kommer en ny säsong nångång, fuu!)

 

 

 

 

Mest har jag varit tveksam när det kommer till färgläggning och försökt undvika det så mkt som möjligt eftersom jag ansett att jag inte är nå bra på det! Men man lär sig ju ingenting om man inte prövar, så i år ska ja satsa stort på att "göra om och göra rätt"

dags att utvecklas!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: