2013-09-03
 01:13:00

Catsby

 
 
VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN MITSI ❤ !
 

 
" Mitsi Mittens Mccarthy"
 
 
 Ni vet i filmer när det kommer en mus springandes över golvet och damen i nöd hoppar upp på en stol och skriker i högansky? det händer mig nästan dagligen nuförtiden, Men inte pågrund av möss, utan pågrund av den åttonde plågan som härjar i vårat hushåll! syrsorna anfaller!!
 
Min rumskompis Kameleont tycket det är smaskens med dessa höghoppande kryp, Och det händer att dom ibland (ofta) lyckas hitta sin väg ut från terrariumet och in i vardagsrummet! men som tur är så tycker min katt också dom är ganska smaskiga!  Så varje gång dom smiter sig ut och siktar in sig på mitt dyrbara anlete så är hon där och sliter dom i stycken, min hjälte !
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: