2013-09-20
 15:06:00

SPX 2013

Bättre sent än aldrig! 
vill bara snabbt dela med mig av dom två fynden jag köpte på SPX i år
 Aurore av Enrique Fernándes och Adventures of a Japanese business man av Jose Domingo
 
 
Adventures of a Japanese business man
färggladare bok får man leta efter!
 
 
Den berättar en historia helt i bild om en stackars gubbe som 
 stöter på lite förhinder påväg hem från jobbet!
 
 
 
 
 
Aurore av Enrique Fernándes var som förväntat otroligt fin!
 Enrique har snabbt blivit en av mina favorit illustratörer ! Han har en väldigt speciell stil 
med underbara karaktärs designer, för att inte tala om hans färgläggning. Jag upptäckte honom på förra årets SPX då jag köpte en annan bok av honom som heter  "Den glädjelösa Ön"  
 
 
 
 
I år var faktiskt Enrique Fernándes själv på SPX och signerade sina böcker!
så jag passade självklart på att få min signerad :3 ~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: